Tuesday, January 3, 2012

I'm Backkk....

Salam tahun baru semuaa...... Dah lama sungguh aku x ngapdate blog merah jambu ni... Keadaan kesihatan yang kurang mengizinkan untuk aku slalu mengapdate blog yang dah bersawang ni... Semoga kesihatan bertambah baik di tahun baru ini...
Banyak menda yang perlu di susun semula di tahun baru ni..specially tumpuan aku terhadap pelajaran anak anak.. Cukuplah perasaan bersalah yang menghantui diri aku bila mna Saara hanya mampu mendapat 3A sahaja di dalm UPSR yang lepas.. Aku tahu dia mampu mendapat lebih baik lagi tapi kerana keculasan aku sebagai ibu utk selalu sentiasa membimbingnya membuatkan dia hanya mampu mendapat 3A sajaa... Mama akan sentiasa di sisi Saara selepas ini..

Sebenrnya bnyk lagi yang ingin aku kongsikan di sini.. Tunggu ya... Aku akan kembali bersiaran seperti biasa nanti....

2 comments:

  1. suri ,3 A tu dah okey, syukurlah pada Allah SWT dia lulus ngan cemerlang pada cik ina. Selamat tahun baru 2012 semoga tahun ni dan tahun-tahun seterusnya hidup suri sekeluarga akan lebih baik ye,

    ReplyDelete
  2. rindu kat akak tauuu.......

    kak,3A tu alhamdulillah dah kak

    ReplyDelete

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat