Wednesday, December 26, 2012

13 Tahun Berlalu


Sedar x sedar dah 13 tahun berlalu.. apa yang berlalu? nilah nak citer ni... tengah kekemas rumah semlm terjumpa la pulak satu gambar lama... lamaaaa... sgt ..... 13 tahun lalu....




aku & Jurumekap Artist Zulfazli Suhadi yang aku kagumi. Gambar ni di ambil masa aku belajar mekap dengan Zul di Dewa Dewi Beauty House pada tahun 1999.. 
Inilah buat pertama kalinya aku mengenali erti make up...
memang minat tu dari kecik dah ada... memandangkan kakak aku adalah  mak andam kampung lepasan IKBN pertak  jadi mmg minat semulajadi tu mmg dah ada la...

Kenapa aku memilih Zulfadzli ? jawapanya teng teng tenggg,,...
sebb aku dulu mmg adore sgt dgn Ziana Zain.. sedari remaja sanggup ikat perut semata mata nak beli kaset Ziana Zain walopun umah aku x de player.. terpaksa pg umah kawan semata mata nak tumpang dengar lagu Ziana Zain.. Jadinya aku amatlah suka kepada gaya solekan Ziana Zain  yang ketika itu aku rasa teramatlah cantiknyaaaaaa 




** Sumber gambar dari makcik Google**

Di sebabkab gambag gambaq di ataslah aku dgn gigihnya berusaha mencari Zulfazli untuk menagih ilmu darinya.. dan akhirnya aku berjaya menjadi anak didik Zulfazli Suhadi.. dan kini setelah 13 tahun Zulfazli menulis di Fb wall aku..


Tengkiu Sifu Zulfazli...tanpamu siapalah aku.. aicehhh

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat