Friday, February 25, 2011

Apa dah jadi?

Pasti ada yang tertanya-tanya apa dah jadi dengan blog Hanna? kemana hilangnya senja nan merah? kenapa pula dah jadi ala2 pink gitu?
Jawapannya...
Aku sememangnya ingin membuat berapa perubahan pada blog ini.. di mana di samping menulis tentang hidup aku.. aku ingin sekali berkongsi dengan kegemaran dan juga hobi aku... atas alasan itulah aku membuat pembaharuan ke atas blog ini supaya ianya nampak lebih cumel gitew...

Dalam beberapa hari lagi aku juga akan menukarkan address blog ini www.http://tamansuri.blogspot.com ini kepada
www.http://hanna-simerahjambu.blogspot

Hanya address & layoutnya saja yang bertukar.. nama Hanna tetap di sini sebagai pemilik blog dan masih jua akan berkongsi rasa dengan anda semua.
Tima kasih kepada follower2 yang masih setia memolow blog aku specially to Sephi, kak Ina dan juga kepada silent follower yang rajin berkunjung ke blog aku.. Love u ollsss..

1 comment:

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat