Thursday, September 29, 2011

Retis Pizza Hutt

Waduhss.. sana sini citer pasal retis... ngeee....
siokkan kalau dapat bergambo dgn retis... bohongla sapa kata tak siok tu kan..
contohnya aku la.. walupun aku tak berapa suka dengan fasha sendat tu kan.. tapi kalau jumpa dia harusla aku mngetepikan perasaan tak suka aku tu demi nak bergambo dengan dia.. ahahahaa.. lihatlah betapa hipokritnya aku... ngee...

Jomla kita citer pasal makan pulak.. semlm anak2 sibuk nak makan luo... ada yang vote nk makan MekD ada yang vote nak KFC si kenot tu plak nak makan pizzahut..
husih mcm tetau jer aku dah gaji nokk... so semlm demi anak & demi anak tekak aku jugak.. aku memutuskan untuk makan kat Pizza Hut.

Sebut pasal Pizza Hut ni, aku lebih suka makan di Pizza Hut Maluri walupun tempatnya agak pack & crowded. Sebabnya serbis kat sini bagus.. dok sat jer.. makanan dah sampai... at least air dulu ke sampai... mushroom soup dulu sampai.. so sementelaaah tggu Pizza sampai tu boleh la cecah2 garlic bread tu dengan soup kan.. xdolah mati kutu dok melenggung tggu Oder.

Kalu ikutkan anak2 diorg suka la kalau aku bawak diorg ke Pizza Hut Kuchai Lama.. sebab bersebelahan dgn KFC.. diorg leh kluar masuk KFC tu dari Pizza Hut.. satu kompenilah katakan... pastu tempatnya luas & selepas...depannya plak ada taman permainan.. bagi budak budak syoklah...

Tapi mmg aku dah black list dah kalu nak makan kat Pizza Hut kat situ... cukuplah sekali aku kena..
dah la masa kita masuk xde sapa serve kita.. terlambai lambai la nak panggil staff diorg amik oder.
sorang pun x dtg...tekan butang call kat atas meja tu 3 4 kali dah tapi  x dtg2 jugak...
dah 15 menet lalu seorang budak lelaki bawak troli nak kemas meja .. aku tanya dia..
dik tanak amik odr ke..? dh lama tggu ni...
dia jawab, sori kak, x de org.. sy pun baru jer masuk kerja arini...

Sudahnya aku keluar ajak anak2 makan kat lain.. itulah kali terakhir aku  makan kat situ...
menci menci menci...

sejak itulah aku beralih arah kat Pizza Hut Maluri...


Tempat mcm crowded skett tapi servis besttt...
Gambo ni seperti biasa godek kat Mak cik Google... ntah pasai apa norkiah aku ni tak leh transper gambo pulak...

Seperti biasa anak anak berselera jer makan Pizza.. Si Imran yang susah nak makan tu pun habis 2 keping pizza pepperoni, chicken wing 2 ketul,  garlic bread 3 ketul & mushroom soup semangkuk..

Si saara pun sama... licin di bantainya... geram jer aku tengok.. kalau aku yang masak makannya sejemput jer..
kalau makan kat luar makan macam sebulan lak tak makan lagaknya...
itulah ragam anak anak.....

3 comments:

  1. fasha sendat nak ketawa cik ina, pasal nak bergambo tak pe kan. dalam hati cit menyamposss. budak-budak memnag suka makan pizalah suri, cam anak cik ina gak.laju je kan dapat piza.

    ReplyDelete
  2. heheh...btl ke pizza hut kt maluri tu best servis dier...huu slalu mkn kt ampang park jek...

    ReplyDelete
  3. ahaha...mmg tak ske ngan fasha sendat tu...

    ReplyDelete

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat