Thursday, September 15, 2011

Kipas AMTAC

Semlm, si pinky momma bercerita pasal kipas & lampu tantek tentek yang dia beli...
Harini aku lak nak bercerita pasal kipas...
Sejak kipas dalam bilik rosak, aku & si Nana asik tido kat hall jerr..
nak tumpang bilik Imraan & Saara x siok plak...
nak tanak terpaksa beli kipas baru... beli jenama cecikai jerr.. maklumlah dah ujung ujung ni..
beli  kat Tesco...brand AMTAL. korang pernah dengar ke..?
memang tak lahkan..
kalu korang google pun x jumpa image dia .. lihatla betapa cikainya brand tu.. heheh
Ni kotaknya... teruk betul aku ni kan.. kotak pun nak tunjuk...


Buatan Malaysia you....
Ala.. table fan kan.. apala sangat.. lebih kurang mcm gambar kat bawah ni jelah...



Kipas AMTAC ni best la jugak... walaupun murah kurengg di kenali.. tapi kipasnya laju..
dan anginnya pown kuat...tekan butang no 1, tapi lajunya macam no 3....
bayangkan kalau tekan butang no 3.. mau terbang semua sawang2 dalam bilik aku tu..
Kat sini bolehlah aku rekemenkan kepada sesapa yang nak beli kipas tentime sangap , boleh la dapatkannya di Pasaraya  Tesco berdekatan yerr...
Sejak guna kipas Amtac ni, Nana dah 4 kali kencing tilam dan kali ke empatnya adalah malam tadi...
Ingatkan mimpi lagi...
sedar sedar dah lenjun baju tidur aku...



5 comments:

  1. mesin basuh saya jenama sky blue kalu tak silap

    beli kat macro yg sekarang dah tukar nama tesco

    saya beli dari duit yg mak metua kasi utk beli mesin basuh lepas kawen dulu, harga 2ratus lebih camtu

    7 tahun usianya dan masih elok hingga kini

    yg penting, kalu pandai jaga, mesti akan tahan lama

    betul tak?

    ReplyDelete
  2. amtac pun amtaclah suri janji berkipas, siap boleh terbang tu. tv cik ina tak de jenama beli kat kedai second hand.

    ReplyDelete
  3. Kalau kakak kan Hana beli pilih yg murah, tak kira brand janji its works. Macam kipas Hana tu anginnya kuat sampai Nana ngompol hehe....

    ReplyDelete
  4. kadang kadang yang murah tu kualiti dia bagus kan :)
    tapi sayangnyer majority duk fikir..yg murah tak bagus huhu..salah tu :)

    ReplyDelete
  5. Hanna mmg selalu beli yang murah tapi BEST... hahah
    kalau beli baju pun.. beli yang berpatutan jer janji sedap pakai & kadang2 tu nmpak mcm mahal pulak...

    ReplyDelete

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat