Monday, August 22, 2011

Akulah Yang Bertuah Tuue..

Suke suke sukkeeeeeeee,,,
Jeng jeng jeng,...
Harini .. tadi..
aku bersiar siar ke blog2 yg lazimnya aku ziarahi eberiday..
tup tup.. ahakss....
setibanya di blog Norrie Zallyna aku telah di umumkan sebagai followers bertuah..
wahh kelasss gituw... 'Bertuah' aku rupanya..
Mekasihlah yer norrie... sebab anda telah menjadikan diriku amat berharga...

minta maaflah andai aku ni terober seronok sgt..
ngalahkan org menang loteri jerk kan...
sebenarnya dunia blogger ni baru jer la jugak dgn aku.. dulu aku tak serius ..
just tepek tepek gambar hasil kerja aku jer kat blog satu lagi
Sekarang jer lepas segala galanya dah lepas... aku kembali merepek & tak sangka pulak..
hari ni terpilih jadik follower bertuah...
Seronokkan..
mcm2 org buat kat blog ni..  rasa rapat dgn kawan2 blogger walaupun x pernah jumpa
bersua muka...

Kalu sehari tak bersiar ke blog kawan2 semua, aku rasa mcm sawan pun ada ..
tambah2 lagi kalau sehari tak ke blog kak ina...

Aku mmg susah sikit nak lupa kak ina DDC sebabnya masa aku mula belajar berblogging dulu, kak inalah orang pertama yang menghulurkan salam perkenalan pada aku...

dan kini aku mempunyai 21 org rakan2 blogger. Walaupun x ramai mcm org lain.. tapi aku amat gembira & seronok banget berkongsi cerita dengan uolss semua..
Salam Sayang


5 comments:

  1. Tahniah Hana... dah jadi follower bertuah.

    Cik Ina DDc memang jenis yg very frank dia tak ada pusing-pusing. Itu yg org suka. Kakak suka cara dia masak dan tengok anak bujang dia yg gebus tu...:)

    ReplyDelete
  2. hanna pun suka kak..
    seronok kenal dgn dia walaupun dlm blog aja..
    Hanna pun seronok juga kenal dgn kakak..

    Wuming, TQ sudi singgah

    ReplyDelete
  3. Salam...bertuah sungguh anda..Zannarohim

    ReplyDelete
  4. terkembang jap, maafkan cik ina dah lam atak masuk sini. rupanya ada contest.

    ReplyDelete

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat