Thursday, August 11, 2011

Seksi ke Punggung Ko??

Mahap la... Tajuk entry aku ni agar tidak sopan...
Tapi mmg itulah sebenarnya berlaku..
Kemaren.. datangla sorg adik manis  mngendeng kat aku..
Adik manis ni baru jelah dlm 3 bulan menjoen kat opis aku nih…
Aku as usual.. kalau dgn org yg bebaru ni aku mmg ramah sikit.. almaklum la.. aku paham sgt., kalau aku di tempat diorg pun  mesti macam malu2 kucing sikit kan dok kat tempat baru.. bebaru nak kekenal org..so biasa aku akan tegur2.. dok mana.. dah makan ke belum.. biasa lah tu kan... lagipun tempat aku ni mmg sebelah dgn mesin potosetet..so mmg selalu sgt la boleh tgk muka2 baru dtg bertenggek kat mesin potosetet tu..

Adik manis tersebut berdiri tepi meja aku ni... smbil tggu turn nak memfotosetet...
aku mcm biasalah teruskan kerja..bebuat tak nmpak dia berdiri kat situ... pagi tadi dah tegur dia cukuplah tu kan...yalah ramah ramahla jugak... tentime sebok tu kdg2 tak smpat nak berborak gak..

Tup tup aku dgr dia tanya aku sesuatu yang 'seksi' seksi'
Apa..? soal aku.. apa yang seksi…?

Adikmanis pun mengulangi ayat yang kurang manis tu..

‘ kak...kat sini xde ke lelaki yang punggung seksi ek..?
saya tengok semua flet flet aja punggunggnya..'

Aku tersentak..
Apahal minah ni takde angin tak de ribot leh bcakap pasal punggung seksi lak..

Aku pandang muka dia.. ‘ko ni apahal?? mimpi apa mlm tadi sampai citer bab bab bontot jantan benbulan posa nihh…

'Tak de la kak.. sy suka lelaki yang bontot seksi-seksi tapi kat sini tak de yang seksi'
huishh berani lagi menjawab ek..
Ko ni merepek repek ni apahal.. Gersang sgt ke ?? aku pandang muka dia..
sloww jer dia blah dari tempat aku..

Bulan2 baik cenggini cubala carik satu topik yang boleh mendatangkan  pahala..
sungguh kurang manis pabila seseorang yang masih single & available bertanya soklan yang cenggitu kat aku...
Mengapa  ' Keseksian bontot org' pulak yang di pertikaikan..
Kalau pun bontot org tu seksi.. apa kena mngena dgn dia..?
adakah dia akan mngurat org itu?
hadoihaii.. x paham aku.. mmg x paham...

5 comments:

  1. budak sekarang hana dah memang banyak melalut. apasal nak cari bontot orang tanya ko plak. apa dia ingat ko tukang tinjau bontot orang ke? tak paham pesyen cam tu.

    ReplyDelete
  2. jap jap..

    ni tya dah mkn belum.. kejadian di bolan posakah atau bolan biasa?

    kureng hasam... baru masuk dah usha punggung lelaki.. mmg gatai

    ReplyDelete
  3. anda seorang yg pemarah?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

    ReplyDelete
  4. Hana kenapa tak tazkirah sikit kat dia? tak malu betul!!....

    ReplyDelete
  5. WTF tanye cenggitu..yuksss!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat