Thursday, August 18, 2011

Model Roti Putar

Semlm sempena Nuzul Quran kat selangor aku ngambik kesempatan bawak anak dara aku pi buat IC..
Kengkawan kata kat Putrajaya cepat.. tapi memandangkan tak berapa tau jalan nak ke JPN sana jadinya aku pegi JPN Bdr Tun Razak jelah.. Dokek pun dokek.. tak de jem jem...





Anak sulung aku si Kakak komain siok lagi.. tergedik gedik nak buat IC..
lagi x buat lagi tulah asik dok tanya jer.. sib baikla cuti semlm...
lupa lak nak tanya mak aku,  aku dulu ngedik cam tu jugak ke time nak buat IC ..

Walupun aku sampai dedekat jam 9 gitu tapi Orang tak ramai pun..
anak aku si kecik tu siap boleh tawaf satu JPN tu..buat macam rumah atok dia jer..
jenuh aku besarkan spotlight ni kot dia faham.. tapi dia wat selamba jer...
tak sampai setengah jam urusan pun dah selesai...

Ondewe nak pi kat kereta tu kami lalu kat kedai 1 Malaysia..
Si Kakak singgah jap wat part time modelling kat situ


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Model Iklan Roti putar...


Model Jus Blackcurrant..


Cukoplah 2 pose aja...
Si kakak nak berposing kat gambar beras pulak... malas aku nak layan...

3 comments:

  1. ada gaya tu..ekekkee...;)

    ~Mak pun tringin nak jadik model tp x ksmpaian..huhu~

    ReplyDelete
  2. Salam kenal...tima kasih sudi jenguk blog RKTS sy..byk N3 kamu yg menarik tapi sy tak sempat baca...sy follow dulu nnt senang sy dtg blk sini.

    Ciut ank dara tu..:)

    ReplyDelete
  3. cantik anak dara ko. fotogenik. tak mo lah jadik model tak bebas,dulu anak cik ina beberapa kali ada agency offer, dia tak nak , sebab takut terikat. nasib baik. dia tak suka nanti tak bebas cam sekarang.

    ReplyDelete

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat