Monday, December 6, 2010

Aku.. Cinta.. Dan Air Mata

Cinta memerlukan pengorbanan… betulkan begitu?
Aku memang mencintai Saara.. & Mencintai Imraan.. Mencintai emak dan Mencintai….
Biarlah cinta itu buta tetapi aku tidak mahu menjadi buta kerana cinta…
Namun salahkan jika aku menyayangi seseorang yang ku anggap sebagai kakak sendiri? Mengapakah ada yang mempertikaikan kasih & sayang aku?
Aku jua manusia biasa yang inginkan kasih sayang…ingin di cintai dan juga mencintai….
Memang betul kata emak..cinta dan kasih sayang boleh membuatkan kita menangis..tapi air mata adalah saksi kepada kasih sayang kita… Namun ada tikanya kita hanya mampu menangis di dalam hati…
Kata orang kasih.. cinta & sayang itu subjektif.. benarkah begitu?? Ada juga org yang mampu mencintai ramai org dalam satu masa dan ada juga yang hanya mencintai seorang insan sahaja dalam hatinya… mmg tak ada ruang lagi utk org lain..
Aku sendiri tak pasti samada masih ada ruang dlm hati ini untuk di isi dengan cinta cinta lain di luar sana.. apa yang aku tahu aku tidak mampu membenci org lain walau org itu telah meranapkan seluruh kepercayaan aku terhadapnya…biarpun ia itu telah memusnahkan hidup aku….namun aku tidak mampu untuk terus membencinya.. Kerana aku tahu kebencian itu akan hanya membuatkan aku terus hidup dalam dendam yang tidak berkesudahan…

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat