Tuesday, December 14, 2010

Blog yang Best!!

Asyik bercerita tentang kesedihan… terasa nak berkongsi cerita yang best best pulak…
Mmg life aku kadang2 suram.. kadang2 sunyi sepi…. Tapi kesuraman, kesedihan, kesunyian itu terubat bila membaca blog-blog org lain bila membaca blog yg best macam tu buat aku tersenyum dan kadang-kadang tertawa sendirian…
Sedikit sebanyak terfikir… kalau org sedih & bermasalah baca blog yang best2 mesti sedikit sebanyak terubat jugak kesedihan mereka..
tapi kalau membaca blog yang sedihh.. slowww..macam blog aku mesti diorg akan lagi sedih…kan..
So aku tak mou sesedih lagi.. nak citer bab yang best2 lah..
Tapi ada ke part yang best dalam hidup aku? Ada kot? walaupun part sedih tu melebihi
Dari part gumbira.. tapi at least adalah juga…
Tapi aku kena recall balikla moment moment kegembiraan tu.. nanti kalau dah ingat aku postkan kat sini ya…

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Yang Sudi Singgah....

 

Copyright © 2011 Reserved to Hanna Si Merah Jambu Design with love by CikBulat